Jo sóc...



Hola, yo hem dic Amal tinc 12 anys i vaig néixer el 2 d'abril del 2004, faig 1r ESO, al institut Torre Vicens.




M'agrada molt dibuixar, i lo
que més m'agrada dibuixo son mandales i Zentangle Art.






També m'agrada molt els personatges, coses, dibuixos...que siguin Kawaii 






Jo sóc una persona normal i corrent molt impacient i amb moltes ganes de jugar i pasar-m'ho bé pero, com totes les persones, jo tinc els meus defectes no soporto quan estic intentant una cosa pero no hem surt.
                              


Hem proposo tenir mes paciencia i fer les coses amb més temps des del principi.




Aquest blog es on hi ficaré els meus treballs de socials activitats etc. Ho aniré actualizan cada 2 o 3 dies. Bueno pos espero que us agradi.

Gràcies

                                   

                               Amal Uali

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Mapa Mundi

Responent preguntes...